Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Cala Codolar és una zona amb dues casetes varador i dues coves molt propera al far de La Mola, en un penya-segat. És un lloc no recomanat per a banyistes, sinó més per fer una breu excursió o practicar snorkel.

OBSERVACIONES

Accés amagat, sense indicacions i perillós. No apte per als que tinguen vertigen ja que es va exposat contínuament a l'penya-segat. Es recomana bon calçat de trekking. Baixada del penya-segat d'uns 160 metres aproximadament.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Cala Codolar

Arribar al far de La Mola

Seguir la carretera PM 820 fins al far dela Mola i estacionar el vehicle.

Continuar sender cap a la dreta

Ens dirigim al far deLa Mola i passar per un pas cap a la nostra dreta. Hem de cercar un sender que costeja però que està pròxim a una paret de pedra seca, no els que van a la vora del precipici.

Sender

Seguirem el sender uns 15 minuts fins que passem per sota de diversos arbres. És un diàmetre de diversos arbres on desapareix el sender. Aquí hem de cercar cap a la costa on continua el nostre sender.

Penya-segat

Un cop fora del diàmetre d'aquests arbres, en aquest camí però veient el penya-segat, hem de cercar amb la vista les casetes varador. De fet fins que no veiem una caseta a la dreta, no podreu veure l'accés a la baixada, perquè està molt camuflada. 25 minuts de baixada fins Cala Codolar.

Accés amagat

Un cop veieu una caseta varador, podreu distingir un sender que baixa primer cap a l'esquerra i després va serpentejant pel penya-segat. Està molt camuflat però un cop el veieu és un sender senzill on la major part és escala esculpida a la roca. Altres trams és pla i el final és un tram de terra i roques que pot relliscar. S'accedeix a la cala des del seu costat dret.