Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Illa Blanca és una zona costanera on van nombroses embarcacions. És un lloc idíl·lic d'aigües cristal·lines envoltat de penya-segats. Està a 5,5 quilòmetres de Sant Miquel de Balansat i és una ruta que fan excursionistes no només per contemplar les vistes, sinó per continuar cap a un altre lloc anomenat Portitxol.

OBSERVACIONES

Cala únicament apta per embarcions. Hem indicat com arribar al mirador al que visiten nombrosos excursionistes.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Illa Blanca

Des de Sant Miquel de Balansat

Sortir de Sant Miquel de Balansat en direcció Sant Mateu d'Albarca. Recórrer 1,5 quilòmetres aproximadament fins a veure un encreuament de carrers. Continuar recte seguint les indicacions cap a "Portitxol".

Urbanització Illa Blanca

Aquesta carretera ens portarà a la urbanització Illa Blanca. Per entrar a la urbanització seguirem l'entrada de l'esquerra que acaba en un aparcament molt ampli.

Excursió

A partir d'aquí comença un sender d'aproximadament 2 quilòmetres fins arribar a un mirador, el d'Illa Blanca.