Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Caló Son Real és una zona de roques situada a la urbanització Bella Tarida prop de Cala Molí, al municipi de Sant Josep. És un lloc poc freqüentat amb un sender habilitat. Es pot accedir en cotxe però el pendent és bastant fort.

OBSERVACIONES

S'accedeix per un sender habilitat. Hi ha instal·lada una escala metàl·lica per sortir del mar. Lloc poc freqüentat amb més espai del que sembla en les imatges.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Caló Son Real

Des de Sant Josep

Sortir de Sant Josep per la PM 803 en direcció Sant Antoni.

C'an Pep d'es Verger

Un cop arribats a este nucli urbà hem de continuar per un desviament a l 'esquerra on hi ha indicacions cap a diverses cales, Cala Carbó i Cala Vedella entre elles.

Rotonda

Arribarem a una rotonda i hem de seguir per la tercera sortida direcció Cala Vedella.

Desviament Cala Vedella

Continuarem per aquesta carretera 2,3 km aproximadament fins arribar a un desviament perfectament indicant a la dreta Cala Vedella. Seguirem per aquesta nova carretera.

Urbanització

Just abans d'entrar a la urbanització costanera veurem senyalitzat una desviació a la dreta indicant "Cala en Serral". Continuar per ell.

Rotonda

Als pocs metres trobarem una petita rotonda i un cartell gran indicant Caló d'en Real cap a l'esquerra. En aquest carrer hi ha dos accessos a la cala: El primer és caminant entre els hotels que permeten el pas. El segon és continuar recte fins a un camí de terra amb el cotxe encara que el pendent és fort.