Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Cala d'Egos és una cala verge de sorra i grava amb fons rocós envoltat d'una pineda, a la costa hi ha nombroses coves. El vehicle s'ha d'estacionar al principi del camí on hi ha poc espai. El sender té una forta pendent i es triga hora i mitja aproximadament en arribar a la cala.

OBSERVACIONES

Preciosa cala a la qual s'accedeix després de 4 km aproximadament per terrenys amb desnivell molt acusat. Freqüentat per excursionistes i esportistes practicant nordic walking.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Cala d´Egos

Port d'Andratx

Un cop arribem al Port d'Andratx, continuarem la costa cap a la nostra dreta per l'avinguda Gabriel Roca Garcías.

Carrer l'Aldea Blanca

Abans de recórrer el port ens desviarem cap a la dreta pel carrer de l'Aldea Blanca, per més ressenyes, hi ha a la cantonada del carrer un edifici de dues plantes de color blanc.

Carrer Cala d'Egos

El segon carrer de l'esquerra és el carrer de Cala d'Egos per la qual continuarem. Als pocs metres trobarem una bifurcació a l'esquerra que ignorarem però ja buscarem aparcament.

Continuar el sender

Un cop aparcat el cotxe seguirem per aquest carrer de la dreta (hem ignorat la de l'esquerra). De seguida veurem un camí de terra i hem de continuar-lo uns 4 quilòmetres per un camí serpentejant per evitar uns penya-segats.