Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Cala Figuera és una cala de sorra i grava prop d'una zona militar abandonada. S'accedeix sense problemes des de la carretera de Portals Vells. Es poden veure nombroses roques excavades que li han donat un caràcter especial al paisatge. Es poden veure molts ciclistes per la zona.

OBSERVACIONES

Excursió vorejant penya-segats arribant a zona militar abandonada. Portar bon calçat esportiu per passar a la cala entre roques, és perillós, no portar nens. 30 minuts caminant des de l'aparcament que hem indicat.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Cala Figuera

Autopista Palma-Andratx

Sortir de Palma per autopista Palma-Andratx, Ma 1. A l'autopista ens desviem per la sortida núm 14, cap a Magaluf. Continuar recte fins a la segona rotonda (anomenada rotonda vuit) i aquí continuar cap al Toro o Són Ferrer.

Cruïlla.

A partir d'aquí continuarem un quilòmetre i veurem que la carretera s'eixampla per donar pas a un carril al mig. Ens situarem en aquest carril per parar a l'Stop i així poder continuar recte per una altra carretera cap a Portals Vells/ Platja del Mago. Continuar 3 km i seguir les indicacions cap a Portals Vells.

Seguir senyal cap a Portals Vells

Seguir per la carretera cap a Portals vells. Passarem de llarg una carretera amb una barrera indicant "Prohibit el Pas", però podem continuar per la següent carretera de la nostra dreta, hi ha aproximadament 800 metres de la carretera amb la barrera fins a la que hem de seguir.

Carretera recte fins esplanada

Seguirem aquesta carretera sense desviar-nos, té 3 curves, però no prendrem cap altre desviament (n'hi ha un a la dreta i dos més a la nostra esquerra, però nosaltres recte fins a l'esplanada). Aparcar.

Sender

Comencem el camí costejant, des d'aquí fins la zona de roques de la zona militar hi ha 30 minuts amb bon pas i sense parar-nos. Compte amb els precipicis. Primer arribarem a un petit entrant de mar que cal vorejar i està indicat amb fites i pintades de color blau en roques.

Cala Figuera

En arribar al següent entrant, veurem a l'altra banda una base militar abandonada. Hem de tornar sobre les nostres passes uns metres fins a veure un sender que gira a la nostra dreta seguint cap a la cala. Atenció en aquesta zona, no es veu bé el sender fins que ens anem acostant. Hi ha precipicis, però l'accés està senyalitzat amb pintura blava, passarem fins i tot per una petita cova.

Zona de roques

Des de l'extrem sud de la cala hi ha un sender que puja cap a la base militar. Arriba a una carretera i els més aventurers s'atreveixen a entrar. Hi ha un pas obert a l'esquerra, poc després d'entrar a la zona prohibida. Arriben fins al segon edifici militar i cap a l'esquerra, al penya-segat, hi ha una escala de roques que arriba fins al nivell del mar on es llancen a l'aigua.