Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Cala Murta és una preciosa cala de pedres situada a uns 12 km del Port de Pollença, prop de Formentor. És un lloc idíl·lic per anar d'excursió. Difícil veure el camí a la cala.

OBSERVACIONES

Carretera tancada al trànsit rodat des de les 10:00 fins a les 19:00 mesos de juliol i agost. Es pot accedir en bus línia 353 des de la platja de Formentor o bé des del port de pollensa amb línia 352 i fer transbord. Bitllet senzill 1,55 €. Fa parada per arribar a Cala Murta / cala figuera, mirador d'es Colomer i far de Formentor. En els mesos d'estiu és habitual trobar-se amb grups de nens ja que és la temporada de les colònies. Camí d'aproximadament uns 30 minuts. Campament Santa María de Cala Murta (971530192).

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Cala Murta

Des de Port Pollença

Una vegada en el Port de Pollença, situats en la primera rotonda del municipi (es caracteritza per tenir un hidroavió) si venim des de Pollença, agafarem la tercera sortida direcció formentor (a través de la via de circumval·lació).

Cap a Formentor

Una vegada passades les tres rotondes amb les quals ens anirem trobant, just en aquesta última, just al costat es troba el camp de futbol, començarem l'ascens cap a Formentor.

Entrada de Formentor

Quan arribem al cim trobarem el mirador de la Creueta. Una vegada en el cim comencem el descens cap a Formentor, uns 3kms fins a arribar a l'entrada de la Urbanització.

Seguir cap al Far

A mà esquerra ens queda la carretera fins al far de formentor, la qual haurem de seguir fins a recórrer aproximadament uns 4,5kms.

Estacionar vehicle

L'accés a la cala ens quedarà a la dreta sempre i quan seguim direcció del Far. Veurem una gran possessió a l'entrada de l'accés a la cala, est serà el nostre punt de partida per accedir a aquesta. L'aparcament estaria a escassos 200 metres de l'entrada al camí.

Sender

Just a mà dreta (dins del camí d'accés a la possessió) trobarem una tanca sempre tancada i així l'hem de deixar en passar. Arribarem fins a ella i en la part dreta veurem que hi ha un petit accés vorejant la tanca.

Passar Cabanyes

Veurem que a mà esquerra ens quedaran unes cabanyes fetes de fusta que utilitzen els més joves per realitzar els campaments d'estiu. Una vegada passat el campament seguirem pel camí, no hi ha pèrdua.