Back Home

Descripción

INFORMACIÓN DE LA PLAYA

LA PLAYA

Cala Pilar és una preciosa cala de sorra daurada, penya-segat vermellós i aigües turqueses. És una de les zones més boniques de Menorca, verge i molt acurada. L'accés des de l'aparcament del Pilar és més senzill encara més llarg que des dels Alocs. Hi ha habilitada una escala de fusta per accedir al lloc.

OBSERVACIONES

Accés en cotxe seguint les indicacions cap a "Camí del Pilar" des de la Me-1. Des d'aquest aparcament encara s'ha de caminar uns 25 minuts cap al nord. En arribar al camí de Cavalls s'ha d'accedir a la platja des del seu costat est. També es pot accedir per camí de cavalls des dels Alocs cap a l'oest.

RESTAURANTES CERCANOS DE LA PLAYA

NO EXISTEIXEN RESTAURANTS APROP D´AQUESTA ZONA.

Servicios

Video

Mapa

Com arribar a Cala Pilar

Des de Ciutadella

Sortir de Ciutadella en direcció Maó per la carretera Me-1. Continuar la carretera aproximadament uns 8 km fins a veure senyalitzat el "Camí del Pilar".

Camí del Pilar

Veurem la indicació cap al Camí del pilar en ambdós sentits. Aquest desviament ens portarà després de 5 km cap al nord de l'illa fins a una esplanada a manera d'aparcament.

Sender

Continuarem per un sender cap al nord sota l'ombra d'un bosc. El sender és senzill encara que hi anirem pujant un pendent. En arribar a dalt de la costa hi ha una zona de pícnic amb ombres i vistes a Cala Pilar.

Camí de Cavalls

En passar la zona de pícnic i veure el mar continuarem per Camí de Cavalls cap a la nostra dreta. Es tracta de baixar la pendent fins arribar a una escala de fusta per accedir a la cala.

Un altre accés des dels Alocs

També es pot accedir deixant el vehicle a l'aparcament d'Els Alocs i continuar cap a l'esquerra per camí de cavalls.