LES MILLORS PLATGES DE EIVISSA

Booking.com

Com arribar a Sa Pedrera

Carretera Eivissa - Sant Josep

Des de la carretera Eivissa-Sant Josep, PM-803, ens desviarem cap a Es Cubells o Cala d'Hort. Hi ha dues carreteres que podem prendre: un desviament a Sant Josep i un altre a mig camí entre Sant Josep i l'aeroport d'Eivissa.

Carretera PM- 803-1 Es Cubells

Seguirem sempre direcció Cala d'Hort o Es Cubells. Veurem un restaurant / supermercat anomenat C'an Mestre a la nostra esquerra, i poc després haurem de desviar-nos cap a la nostra dreta per un carrer on hi ha una senyalització cap a Cala d'Hort.

Desviament "Torre d'es Savinar"

Passats 3,6 km des de l'encreuament indicat de la PM-803-1 cap a Cala d'hort, just en un revolt de 90 graus on segueix la carretera principal, hem de desviar-nos "recte" per un camí de terra. Hi ha senyalitzacions cap a la Torre d'es Savinar, també coneguda com torre del Pirata.

Estacionar

A la nostra esquerra podrem estacionar en un terraplè. Continuarem el camí de terra fins arribar a una tanca metàl·lica, on continuarem cap a la nostra esquerra. Es tracta d'intentar arribar al costat "esquerra" de la muntanya que veurem de front on hi ha el sender de baixada a la nostra zona de bany.

Senders

Hi ha molts senders de diferent dificultat. El més indicat és utilitzar el que discorre sota les vies d'escalada que s'obren al llarg de tota la paret vertical que hi ha a la nostra dreta en baixar la pendent. Hi ha uns 300 metres de baixada, a trams entre arbustos i sorra. Recomanem portar molta aigua per la pujada, ja que es fa molt pesada.